mer gnäll om att inte sova

Det funkade inte inatt heller. Tio över fyra slog jag upp ögonen och så var det kört. Efter en timmes vridande och vändande (tur jag ska renbädda idag för sängkläderna ser ut som om de har varit med om ett smärre krig, måste ha sovit väldigt oroligt) fann jag mig i mitt öde och bestämde mig för att det var nog.

Godmorgon!

2 kommentarer on “mer gnäll om att inte sova”

  1. Anna skriver:

    Hej!

    Sömnlöshet… ett gissel som kan få vem som helst att bli skogstokig. Jag lyssnade på Karin Johannissons sommarprat, hon lättar lite på perspektivet – det kanske inte behöver vara så hemskt att vara vaken på natten? Lyssna en bit in i programmet, riktig tänkvärt tycker jag! Kram till dig…

    [audio src="http://static.sr.se/laddahem/podradio/SR_sommar_i_p1_100726030016.mp3" /]

    • Livet i gråskala skriver:

      Hej Anna,
      Vissa nätter känns det som om jag håller på att bli fullständigt galen, andra är det okej. I morse sov jag till halv fem och det kändes som sovmorgon. Då är det illa! 😉 Samtidigt tror jag att jag blir så illa tvungen att acceptera läget och just nu önskar jag bara att jag får sova ordentligt i natt så jag kan vara pigg när vi ska fira jul. Om så bara en natt, låt den bli inatt.

      Jag ska absolut lyssna på länken, tack så mycket!
      Julkram till dig!


Kommentera

