Saker man kan göra när man inte kan sova

Efter att totalt ha misslyckats med att sova under hela natten till idag blev facit av nattens aktiviteter följande:

  • 3 avsnitt av Project Runway
  • 2 avsnitt av Top Model (och nej, inte ens det fick mig att somna)
  • 2 avsnitt av Law and Order – Special Victims Unit
  • Läsning av fyra (för mig) nya bloggar
  • Målning av naglarna, rosa
  • Läsning av X antal sidor i ”Ketchupmamman, saker jag inte vågat fråga om på BVC” med tillhörande gapskratt i kudden (trots att jag läser boken för tredje gången) för att inte väcka resten av familjen.
  • Insikt om att rosa naglar inte kändes rätt och ommålning till blått
  • Väckning av hund och morgonpromenad lite efter kvart över fem

Klockan halv sju knuffade min man mig i säng, och vid sju sov jag – tills mobillarmet satte igång klockan nio. Det blir en spännande dag idag.

Någon annan bloggare kanske också har varit

Kommentera

