godaste chokladen finns i Norge

Stratos.

Jag kan verkligen inte förstå att den inte finns i Sverige, så när jag åker hit köper jag alltid med mig lite hem – men jag köper alltid för lite. Oavsett hur mycket jag tar med mig. Det som är lite lustigt är att jag inte är någon chokladmänniska. Jag köper väldigt sällan choklad om jag ska äta godis, men just Stratos… Jag kan inte motstå. Här har de kört en reklamfilm för Stratos som jag fick visat via youtube. Min yngste, A, skrattade så han grät och jag måste bara dela med mig:

Andra kanske också bloggar om , , , ,

2 kommentarer on “godaste chokladen finns i Norge”

  1. U skriver:

    Åh vad jag blir sugen. Hur kan jag som chokladtok ha missat denna norska delikatess? Får be någon som besöker landet framöver köpa till mig så jag får ”döma” själv. skönt att läsa att ni haft ett härligt sportlov! KRAM.

  2. Blasfeministen skriver:

    Stratos är ju helt undebart!


Kommentera

