vänner och vänskap

Jag har alldeles för mycket tid att slå ihjäl på dagarna, och jag vet inte hur ofta jag önskar att situationen var annorlunda. Men det är ofta.

Något som jag kan fundera över ibland är att det inte alltid är så lätt att träffa nya vänner när man blivit ”vuxen”, men jag har haft den stora lyckan att faktiskt hitta både en och annan som kommit att bli riktigt goda vänner. Internet är en guldgruva.

Just nu tänker jag på en speciell person, och du vet vem du är. Utan dig hade dagarna innehållit klart färre leenden.

Andra bloggare kanske också skriver om , , , ,

Kommentera

