jag ger mig! det här trodde jag aldrig om mig själv… plus en EFTERLYSNING

Jag har skaffat Facebook. Testa kan man alltid göra, men jag är fortfarande skeptisk. Bara så att ni vet.

MEN!!!

Jag har en efterlysning:

ANETTE – du som brukar kommentera ibland, som återkommer till den här bloggen då och då. OM du finns på Facebook, ge mig gärna en fingervisning i en kommerntar om var jag hittar dig, och om du vill kan jag radera din kommentar så fort jag ser den. Jag vill väldigt gärna prata mer med dig, för det känns som om vi nästan känner varandra, i alla fall en liten gnutta.

One Comment on “jag ger mig! det här trodde jag aldrig om mig själv… plus en EFTERLYSNING”

  1. Annette skriver:

    Hej!
    Jag vet ju inte om det är mig du menar men jag har bla skrivit till dig om ryggen. Jag har tyvärr inte Facebook men jag pratar gärna mer med dig 🙂


Kommentera

