alltså…

… jag gillar INTE FB!! Fattar absolut noll av hur det är uppbyggt, och med tanke på att jag inte har så mycket tålamod lär jag nog avregistrera mig hyfsat snart. Jag ger det ett par dagar, sedan får det vara nog.

2 kommentarer on “alltså…”

  1. U skriver:

    Hej du! Jag tycker FB är okej, det är inte ett forum att skriva av sig som tex en blogg, men man kan chatta med kompisar on-line och lämna ”one-noters” som gör att en del kompisar hör av sig och man kan dessutom gå genom ens FB-kompisars posts och på så sätt få lite uupdateringar. Absolut inget märkvärdigt men för en annan med kompisar runt om i vårt avlånga land och runda klot är det rätt okej som sagt. KRAAAAAAM

  2. missj skriver:

    Nää, inte ge upp nu T! Det kommer, det kommer…

    Och när man lärt sig – då är man fast 😉


Kommentera

