tå töt!

Efter att ha fått plocka fram arga rösten åt Schenker-mannen som tyckte att jag kunde hämta min dator hos dem istället eftersom han inte hade idats ringa upp mig på min mobil så kom han muttrande och morrande förbi med den till sist. Bara ett helt gäng dagar för sent. Den är tå töt! Alldeles liten, vit och fullkomligt hopplös att skriva på eftersom jag inte alls har koll på det lite mindre tangentbordet än. Men sånt ger sig. Ljuv musik har redan uppstått, och jag och min lilla 10″ Dell kommer att ha många trevliga surfstunder tillsammans.

Andra bloggare kanske också skriver om , ,

One Comment on “tå töt!”

  1. missj skriver:

    Kul att kärlek uppstått!♥

    Såg just att en av mina favoritbloggar när det kommer till inredning bloggar om turkost kakel: http://inspirationsdesign.blogg.se/2010/february/tjusigt-kakel-i-turkost.html kanske nåt för dig, min turkosa vän? 🙂


Kommentera

