nattligt projekt för avreagering & bearbetning

Igår kväll fick jag ett samtal jag önskar att jag aldrig hade fått. Det som sas skakade om mig mer än jag trodde att någonting skulle göra, mest med tanke på vad det handlade om och från vem det kom eftersom det kom från någon som kommit att betyda otroligt mycket för mig. När telefonsamtalet var över visste jag inte vad jag skulle ta mig till mellan tårarna. Till sist blev det här resultatet:

Bilden är klickbar för den som vill läsa orden närmare

Just nu hoppas jag på ett nytt telefonsamtal, nu när vi båda sovit på saken. Kanske idag, kanske i morgon – när personen i fråga är redo, Om h*n blir redo. Jag hoppas på en möjlighet att gå vidare, att läka såren och försöka hitta tillit och vänskap igen. Men jag kan inte ta första steget till kontakt igen. Det kan jag bara inte.

Accept that all of us can be hurt, that all of us can and surely will at times fail.
Joyce Brothers

Forgiveness is the fragrance that the violet sheds on the heel that has crushed it.
Mark Twain

Kommentera

