välj rubrik själva!

Alternativ 1: Nu är jag nästan lite kär!
Alternativ 2: Snudd på ett fjortis-inlägg

(Jag kan inte ens enas med mig själv om vilket alternativ som passar bäst, för ibland känns det som om min passion för vissa serier – speciellt den här – övergår i någon form av besatthet. Tack och lov är den bara periodisk. Nu över till inlägget)

Supernatural, serien som jag just nu frossar i, den har baske mig allt. De två hunkiga (får man skriva så nuförtiden/när man passerat 30/närman varit gift i över tio år?) skådisarna Jared Padalecki (även sedd i Gilmore GIrls, en annan av mina favoritserier) och Jensen Ackels gör verkligen inte serien sämre.

Först en seriös bild, det skadar ju aldrig:

Men jag råkade ramla över den här bilden också…


och då flög seriositeten till skogs. Som ni ser.

Men, åter till ämnet. Det var inte tanken att det här inlägget skulle vara ett fjortisinlägg om två läckra skådisar, utan jag vill göra er uppmärksam på en helt underbar scen från extramaterialet på säsong fyra. Det är taget från avsnittet ”Yellow Fever”, och missa inte kameramannens (eller vems det nu är) skratt i bakgrunden!

Andra kanske också bloggar om , , , , , ,

Kommentera

