gåshudsvarning 45

Robbie och jag går way back. Hans förra skiva var jag ganska besviken på, men man överger ju inte sin hund bara för att den trotsar ihland, inte sina respektive för att de ibland vägrar att inse att man har rätt även när man har fel eller sina vänner när man blir besviken eller rentav sviken. Och jag överger inte Robbie. Den här skivan är verkligen bättre.

Jag vet, videon är astrist, men strunta i den och njut av musiken istället. Jag bjuter på en snygg bild av honom nedan istället som lite ögongodis.

Andra bloggare kanske också skriver om , , , ,

Kommentera

