gåshudsvarning 44

Min tanke med mina gåshudsvarningar har aldrig varit att lägga ut låtar där jag får gåshud inte så mycket av själva låten som av vad den innebär för mig. Den här… Den kan jag trots att den inte direkt är dagsfärsk fortfarande inte lyssna på utan att få en liten, liten klump i halsen.

Andra bloggare kanske också skriver om , , , , ,

Uppdatering 100126: Jag fick en kommentar från bloggen Thomas Tvivlaren – Med tvivlet som insats” som bad mig länka till ett långt inlägg han gjort om bland annat Nelly Furtado, en av huvudpersonerna i min 44:e gåshudsvarning. Klart läsvärt, vare sig man delar hans åsikter eller inte,

2 kommentarer on “gåshudsvarning 44”

  1. […] är uppdaterat, och om du känner dig lite latmaskig idag och inte orkar klicka på länken här för att komma direkt till inlägget kan du läsa uppdateringen […]

  2. Thomas Tvivlaren skriver:

    Tack för de uppskattande orden (och för att du verkar öppensinnad)!


Kommentera

