tips till dig som INTE vill sova

Läs ”Ketchupmamman – Saker jag inte vågat berätta för BVC”.

Jag sov väldigt få timmar natten till igår och tänkte att jag skulle slumra en stund på eftermiddagen istället. En bok brukar i vanliga fall få mig att slappna av väldigt bra, och eftersom min yantramatta har precis samma effekt tänkte jag att det måste vara en ypperlig kombination. Det hade det säkert varit om inte boken fått mig att skratta så att jag grät och så att piggarna på yantramattan gjorde alldeles för ont i huden på ryggen. Alltså, jag har inte läst en roligare bok på år och dag. Jag visste att hennes blogg är helt underbart underhållande, men boken, den är nästan snäppet bättre. Hur nu det är möjligt.

Än så länge har jag gett bort en bok till en väninna och behållit en för mig själv. Näst på tur står min väninna i Italien som bara MÅSTE få ett exemplar, och jag kan definitivt tänka mig en och annan som behöver den här boken i födelsedagspresent ett år. Om handeln utser årets julklapp utser jag årets födelsedagspresent till alla blivande, ickeblivande eller varande mammor där ute.  Och pappor.

(Nej, det här är inte ett reklaminlägg. Jag ÄLSKAR verkligen boken så här mycket!)

Andra bloggare kanske också skriver om , , , ,

Kommentera

