det här är kärlek!

I morse såg jag sista avsnittet på säsong 2 av en av mina favoritserier, Supernatural. Barnen och min man förärade mig säsong 1 & 2 i julklapp, och jag måste säga att jag är förvånad över att de räckt så här länge. Tanken slog mig mer än en gång, vad skulle jag förgylla mina kvällar med nu då? När jag kom hem från en sväng på stan låg denna i ett paket i vår brevlåda:

Är inte det kärlek, så säg? Min man hade sett till att jag skulle hålla mig sysselsatt några dagar till, i alla fall tills han kommer hem. Love you, honey!

Andra bloggare kanske också skriver om , , ,

Kommentera

