fy fan!

Idag var det tänkt att hela den horribla historien som tog sin början förra fredagen skulle få sitt slut. Istället blev det hela ännu värre, och jag har ytterligare ett antal strider att se fram emot. Troligtvis kommer jag att behöva gå högre upp i verksamheten för att kunna nå det resultat jag vill ha, och även om jag egentligen inte har energi till det så vägrar jag ge upp.

Så fort jag orkar ska jag få ordning på utkastet som ligger och skvalpar bland de andra inläggen. Jag ska berätta hela historien, men varje gång jag börjar skriva på den börjar det koka i mig, och jag mår så dåligt av det. Det är inte värt det just nu, helt enkelt. Inlägget kommer, så småningom.

Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentera

