jag vet att du inte läser här…

… så ofta, men om du hittar hit och läser det här inlägget vill jag bara säga att det betyder massor att du hör av dig så ofta och frågar hur det känns inför den stora förändringen som vår familj står inför nu om bara några dagar. Om du bara visste vad det betyder för mig. Ditt handfasta stöd är ovärderligt, du är ovärderlig för mig. Ett tack känns futtigt, men just nu är det allt jag har att komma med.

thanx

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

