en av mina små egenheter

Jag kan njuta oerhört av att krypa i säng riktigt, riktigt tidigt och ägna mig åt en bok, en film eller någon inspelad TV-serie tills jag somnar. Ibland ligger jag vaken ett par timmar, ibland bara någon enstaka. Att krypa i säng samtidigt som barnen, det känns lite som en lyx. Ikväll ska jag njuta av den, maken har åkt upp på jobbet för att bli av med lite av allt han har att färdigställa innan han åker på måndag.

Det blir en kombination av bok och TV-serie ikväll. Jag har 3 avsnitt kvar på andra säsongen av Dead Like Me, så något av de ska jag nog knäcka. Dessutom måste jag bara läsa något kapitel i boken om Marley också, jag behöver ett gott skratt innan jag somnar. Kan inte riktigt släppa den där boken, och det är en skön känsla för mig som har skytt böcker så länge. Bokmalen är tillbaka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

