aningens irriterande

Jag har aldrig riktigt brytt mig om hur jag ska göra för att flytta bilder jag tar med mobiltelefonen till datorn, utan jag skickar dem som mms till min mail istället. Det är ruskigt irriterande att när jag skickar dem från min mobil med ett abonnemang från till min e-mailadress via telia så kommer de inte fram! De hamnar inte i inkorgen, inte i skräpposten utan de bara försvinner spårlöst i cyberspace. Skickar jag dem till min live.se-adress, då kommer de dock fram på några sekunder. Skumt, minst sagt. Och lätt irriterande.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer on “aningens irriterande”

  1. Pernilla skriver:

    Fast han var galet söt;)

  2. Livet i gråskala skriver:

    Hej, Pernilla! Vad glad jag är att du har hittat hit! 🙂


Kommentera

