dags för service?

Ja, även om det själv känns som om jag skulle behöva en 10000-milaservice så är det symaskinen jag pratar om den här gången. När jag äntligen fått mitt underbara, underbara syrum i ordning så verkar symaskinen inte vilja vara med längre. Visst, den är inte sprillans ny, men den är för ny för att börja strula så här. Det irritera mig något så vansinnigt!

Stackars A får inga gardiner idag heller, för om jag ska sitta vid den där racklande symaskinen hela dagen idag (hade glömt hur lång tid det tar att göra flamesapplikationer) kommer jag att få ett fullständigt psykbryt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

