suck

Just nu är jag så ledsen och låg att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det känns som om allt rasar, som om jag inte har flyt på en endaste liten j*la punkt just nu. Till och med saker som man verkligen förlitar sig på att de SKA fungera, två av de viktigaste delarna av samhället, visar sig från sin absolut sämsta sida, och jag har nog aldrig känt mig så sviken som nu. Lägg till detta ett rejält trassel i en vänskapsrelation som i flera år betytt mycket för mig och jag vet inte hur eller om det går att lösa, saknad efter en nära väninna som har rest bort ett tag och en djup och konstant närvarande psykiskt trötthet så närmar ni er mitt sinnestillstånd just nu. Gråskalan har pendlat mot den svartare delen av skalan just nu.

Jag hade bestämt mig att här på bloggen försökt hålla allt detta utanför, men jag känner att just idag går det bara inte. Förhoppningsvis blir det det enda och sista inlägget i frågan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,