smärre katastrof!

Jag är en total TV-seriejunkie, och jag fullkomligt ÄLSKAR serien Dexter. Jag döpte ju till och med min hund efter huvudpersonen. Förra måndagen kunde jag inte spela in det tredje avsnittet för det krockade med något annat, men jag programmerade glatt in DVD:n på att spela in reprisen. Men jag programmerade in fel kanal. Nu är det sorg här hemma. Jag har ett hål i min Dexterserie, en lucka som jag inte vet hur jag ska fylla. Snyft!

(Ja ja, I-landsproblem. Jag vet.)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

One Comment on “smärre katastrof!”

  1. […] you, I love you, I LOVE YOU!!! juli 30, 2009 Tack, du underbara människa som gjorde min Dextersäsong komplett genom att förse mig med avsnitt tre av säsong tre. Du fyllde ett hål i mitt liv, eller i […]


Kommentera

