Är huvudet dumt…

Jag är pälsdjursallergiker, jag är pälsdjursallergiker, jag är pälsdjursallergiker! Är man allergisk mot 90 % av alla hundraser ska man inte, jag upprepar: ska man INTE gå på hundutställning utan att ha tagit en allergitablett. Mina ögon kliar, näsan rinner och det har till och med börjat klia i halsen. Lovely. Tur att Dexter var inne som nummer tre i ringen och vi kunde åka efter bara ca en timme. Nu är allergitabletten intagen, för klockan två ska mattes lilla raggsocka vara med i finalen. Och tro mig, jag ska vara där. Allergi eller inte.

Hur det har gått för vovven hittills? Ett förstapris, ett hederspris och BIR. Och en plats i finalen.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

5 kommentarer on “Är huvudet dumt…”

  1. Ewa o Co skriver:

    Men vad skojigt att Dexter ska vara med i finalen, nu väntar jag på slutresultatet 😉
    Grattis till dig och Anna och här sitter en stolt uppfödare 😉
    Nästa gång får du komma ihåg att ta allergitabletter så du inte blir sjuk.
    Kramar

  2. Ewa skriver:

    Hej och Grattis igen!
    Fick veta av Anna att Dexter inte klarade sig i finalen, men det är många valpar som tävlar mot varandra så man får vara nöjd med det han fick.
    Om ni fotat Dexter så kan ni väl skicka lite bilder till mig. Jag älskar foton på ”mina” bebisar.
    Krama lurven från mig

  3. Berit Robin skriver:

    Hej!
    Skrev på ett inlägg från 2007.
    Jag undrar om du kan kontakta mig angående dina fina tomtar och en fråga jag har om dem.
    Vänligen Berit Robin

  4. missj skriver:

    Du har fått en liten utmärkelse i min blogg…

  5. Niki Loong skriver:

    Grattis till finalplatsen, vad gör det sen att man inte vinner? jag är så avundsjuk att du kan ha hund, saknar min Ingrid Bergman så jag blir gaaaalen!
    Varma kramar från Niki


Kommentera

