Dåligt med sömn

Att somna vid halv tre på morgonen och vakna strax före halv fem, det är ingen höjdare. Fem i fem gav jag upp, tio över fem började Gilmore Girls på Kanal 5. Efter Gilmore blev det ett och annat inspelat program fram till sju, men jag vet egentligen inte hur mycket jag faktiskt har sett. Ibland tar grubblerierna överhanden, och då spelar det ingen roll om man borde sova eller om man försöker fokusera på annat. Klockan sju klev jag och Dexter upp och tog en långpromenad i grådasket.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer on “Dåligt med sömn”

  1. missj skriver:

    Åhhh…förstörde jag din nattsömn?

  2. Livet i gråskala skriver:

    Nope, det hade ingenting med dig att göra. Promise!!


Kommentera

