Dexters första hyss

Det kanske finns en valp någonstans därinne ändå!

Jag handarbetar en del och har precis börjat med lite tomteproduktion inför den kommande säsongen. För en gångs skull tänkte jag börja i tid. Efter min pysselstund ställde jag i vanlig ordning undan mina saker, men tänkte inte på att lägga ner den stora rullen med kardad ull som jag använder till tomteansikten i kistan, utan den fick ligga på kistlocket. Gissa vem som hittade den? Ullen är inte på en stor rulle längre, utan är uppdelad i lite ull på en liten rulle och mycket ull i tofsar och bitar i en ICA-kasse. Hundskrället var överlycklig, och jag skrattade ganska gott jag också. Han var för söt där han stod, med rumpan i vädret och ull överallt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

One Comment on “Dexters första hyss”

  1. Ewa skriver:

    Nu börjar han bli trygg och varm i pälsen läser jag ;-), det börjar likna en riktig beardis, Dexters mamma har varit himla duktig med att hitta på små hyss. Det är lite svårt att bli arg när dom är så söta.
    Nu väntar jag med spänning på nästa hyss för jag lovar dig det kommer.
    Ha en bra kväll, själv är jag på jobbet.
    Krama killen från mig


Kommentera

