Det kan slå åt endera håll

Jag är noga med min sömn, nästan äckligt noga, men idag sket det sig rejält. I vanliga fall brukar jag kunna somna om en stund efter jag jobbat färdigt, men inte i dag – då jag dessutom sovit både lite och dåligt innan jobbet också. Det här kan slå åt vilket som av två håll:

1, Jag är überpigg fram till klockan fyra någon gång, sedan kraschar jag som en treåring på alldeles för mycket socker

2, Jag är gnällig och grinig från frukosten tills jag somnar efter middagen.

Än så länge känns det som att idag är en alternativ-1-dag. Vi håller en tumme för det. Och knaprar en extra koffeintablett innan träningen.

(Och ja, just det, bara glad uppåtmusik i iTunes idag. Annars svänger det nog fort som f*n mot alternativ två. Det vill vi inte.)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentera

