Jag avskyr, avskyr, avskyr…

… min mans väckarklocka. Den är besatt av ett ont väsen och lever om något så vansinnigt varje morgon. Fattar inte att jag trots min mans protester inte bytt ut den efter alla dessa år. Men i morse, för första gången på 11 år, gjorde väckarklockan mig lycklig. Den väckte mig ur en tandläkardröm, och en av de saker jag avskyr mer än min mans väckarklocka är just tandläkaren. Väckarklockan har köpt sig ytterligare en liten tid i vårt sovrum.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

