Mamman vs. barnen

Min man är på väg hem från Stockholm där han varit några dagar i arbetet och jag är därför ensam med barnen ikväll. Barnen är pigga, glada och har inte alls någon lust att lägga sig i tid idag. Jag ska kliva upp klockan ett i natt för att åka till jobbet och har definitivt lust att lägga mig i tid idag. Undrar vem som vinner, de eller jag.

Nu är det minre än fyra och en halv timme till min klocka ringer. Det står 1-0 till barnen.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 kommentarer on “Mamman vs. barnen”

  1. Sopheia skriver:

    Hejsan!
    Jag undrar om du har nån mailadress du lämnar ut?
    Jag har lite frågor ang ryggoperationer, om du skulle ha lust att svara…
    MVH Sopheia

  2. U skriver:

    Hej! Hoppas du har det bra. Du nämner ett jobb? Låter spännande? Vi kan väl försöka höras nåt och få till en date. MsYtons!

  3. missj skriver:

    Nää, nu måste du snart komma tillbaka med ett inlägg ….eller hundra 😉


Kommentera

