Svart och vitt

Jag måste säga att jag verkligen gillar min gråskala. Ytterligheter är helt enkelt inget för mig, i alla fall inte längre! Just nu känns det dock som om jag inte riktigt kan kontrollera det som händer runt omkring mig, och min trygga, behagliga vardag pendlar mellan – om inte svart och vitt – väldigt mörkt- respektive ljust grått. Det kostar på, det tär på kraften, orken och energin som jag egentligen borde hushålla med för att orka med annat.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

One Comment on “Svart och vitt”

  1. barbakvinna skriver:

    tack… man glömmer sen helt plötsligt så inser man att man skulle kanske ha sagt nej…
    kram anki


Kommentera

