Nej!

Det blir ingen veckomatsedel den här veckan. Jag har absolut noll koll och noll fantasi, så såhär under påsklovsledigheten tar vi det dag för dag – vilket jag annars hatar.

Kvällens middag: Chilibiffar, kokt potatis, tzatziki och rivna morötter.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

4 kommentarer on “Nej!”

  1. Saturnine skriver:

    Hittade precis hit till bloggen och det låter skitbra med förslag på middagsmat, jag har aldrig fantasi nog att hitta på nåt. Det är bra när det har varit påsk för då har jag haft lax och ägg i tankarna ;D

  2. inge namn skriver:

    hittade också precis hit till bloggen och funderar om det verkligen är någon som är intresserad av vad ni äter!!!!!

  3. missj skriver:

    Klart att det är din anonyme fegis. Vi är många här ute som behöver inspiration och middagstips!

  4. Livet i gråskala skriver:

    Till dig, ”Inge Namn”. Förts och främst: vilket fantasifullt nick du använder dig av! Sedan vill jag bara ge dig ett litet tips: Man behöver inte läsa en blogg som inte intresserar en… Bra va!


Kommentera

