Stoppa pressarna!

En person i min närhet påminde mig ganska så nyligen om hur mycket jag älskar Counting Crows musik. Precis nu upptäckte jag att de släpper en ny skiva om 15 dagar, vilken fantastisk överraskning!

Skivan August and Everything After är i mina ögon den ultimata skivan. Det finns inte ett dåligt spår, inte en dålig textrad på den snart 15 år gamla plattan som står sig i konkurrensen än i dag. Jag kan varenda låt utantill, ton för ton, och låtar som Round Here och It’s Raining in Baltimore framkallar fortfarande gåshud och en euforisk lyckokänsla när jag hör dem.

Behöver jag tillägga att jag väntar med spänning på Saturday Nights & Sunday Mornings? Nej, jag trodde väl inte det heller.

counting_crows.jpg

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

One Comment on “Stoppa pressarna!”

  1. […] många år, och jag ryser av välbehag i hela kroppen varje gång. Med anledning av inlägget nedan bjuder jag härmed med hjälp av YouTube på en fulländad musikupplevelse. […]


Kommentera

