Det är riktigt pinsamt!

Melodifestivalens andra chans var pinsamt dålig. Det enda bidraget med någorlunda potential är Olas Love in Stereo, och inte ens det är vidare bra. Kvällens behållning var Carolas förlust, tänk vad det ska svida att bli spöad av usla Nordman! Jag säger inte att Carola inte kan sjunga, men bidraget One Love var verkligen inte bra. Förhoppningsvis tänker efter hon mer än en gång innan hon ställer upp i melodifestivalsammanhang igen, det räcker med Carola nu.

Nästa helg blir det faktiskt intressant. Jag håller fortfarande på Rongedal, men Charlotte Perelli vore ett helt okej resultat det också.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer on “Det är riktigt pinsamt!”

  1. Frosundakillen skriver:

    Jag ringde och röstade på Nordman bara för att jag ville att Carola skulle åka ut! Inte bara för att jag inte gillar Carola men själva låten var verkligen dålig. Den hade inte blivit bättre även om några andra sjungit den.

  2. Livet i gråskala skriver:

    I agree. Låten VAR verkligen inte bra, men jag kan inte säga att Nordman var direkt bra heller. Dock tror jag nog att One Love hade varit bättre om Andreas Johnson sjöng den själv, utan Carola.


Kommentera

