Tack för det, svenska folket!

Jag jublade högt när Carola med bihang inte fick sin finalplats, jag är så trött på den kvinnan! Hade jag fått välja hade fröken Häggkvist fått schlagerförbud, är jag den enda som är superless på att se henne i det sammanhanget? (Och i alla andra sammanhang också, för den delen.) Tack för det, svenska folket! =)

Sedan blev jag som så många andra störtförtjust i Rongedal-tvillingarna. Fartig låt och härlig show, kan man begära mer? Jag håller stenhårt på Rongedalarna just nu, än så länge är de mina absoluta favoriter. Mika möter Scissor Sisters möter galenskaparna, som någon hade skrivit. Vi får väl se om favoritläget förändras efter de kommande deltävlingarna, men jag tror faktiskt inte det.

rongedal2.jpg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer on “Tack för det, svenska folket!”

  1. Pelle skriver:

    Carola är SUPER.Jag ska be för dig om nåd. 🙂

  2. Livet i gråskala skriver:

    Eh… okej?

  3. fantasy skriver:

    kan inte annat än hålla med. Rongedals sjukt sköna låt, deras unika framträdande och sprudlande glädje gör detta till en vinnarlåt.
    Hoppas för gudarnas skull inte perrelli tar hem det


Kommentera

